Onze achtergrond
We kunnen een uitgebreide ervaring van meer dan 10 jaar voorleggen als management assistant, directiesecretaresse, receptioniste, vliegende secretaresse voor een outsourcingkantoor en mede-oprichter en zaakvoerder van een eigen bedrijf (5-10 werknemers).
Wij hebben besloten om al deze ervaringen te bundelen en in te zetten om bedrijven en zelfstandigen te ondersteunen. We bieden een persoonlijke dienstverlening op maat, zodat zaakvoerders en bedrijfsleiders zich kunnen blijven focussen op hun kernactiviteiten!
Een georganiseerde en goed gevoerde administratie is hierbij steeds onontbeerlijk.
In de steeds sneller evoluerende en meer veeleisende business omgevingen is er nood aan gespecialiseerde management assistants die professioneel, flexibel en snel inzetbaar zijn. Uw Secretariaat | Office Management Services is uw spin-in-het-web! Wij staan u bij met raad en daad en afgestemd op uw mogelijkheden en noden.
Vanuit ons eigen kantoor of on site in uw bedrijf.
Kortdurende opdrachten om u te ondersteunen in piekmomenten of uw vaste office manager voor enkele uren per week voor een langere periode.
Wij hebben ervaring en kennis in een breed aanbod aan ondersteunende taken (algemene administratie, telefonie, personeelsbeheer, hulpboekhouding, debiteuren- en crediteurenbeheer,...)