Waarom zou u Uw Secretariaat | Office Management Services inschakelen?
U kan zich blijven focussen op uw kernactiviteiten en op uw twee oren slapen dat uw administratie in goede handen is!
Dat is de oneliner! Maar misschien herkent u zich ook in (één van) onderstaande situaties?

U hebt ondersteuning nodig
- U heeft structurele en/of creatieve oplossingen voor uw administratie nodig?
- De papieren en dossiers stapelen op en moeten geklasseerd worden?
- Uw voice mail geraakt steeds voller. Uw telefoon wordt amper opgenomen?
- Faxen, mails post blijven ongelezen met de nodige herinneringen als gevolg?
- Uw klanten betalen slecht, of erger nog helemaal niet, en moeten aangemaand worden?
Uitwerking van documenten
- Uw documenten hebben een opmaak nodig en moeten verzonden worden?
- Uw klanten in hun eigen taal bedienen, maar u bent niet zeker (Frans, Engels, Duits)?
- Dat grote rapport ligt klaar, maar u wil zeker zijn dat het foutloos is?
- U bent onderweg? U typt niet snel of niet graag? Spreek alles in, mail het door en wij werken het uit!


U start een eigen bedrijf
- Wat nu: hoe organiseert u alles, welke basisdocumenten heeft u nodig, welke instanties?
- Wat heeft de boekhouder nodig? Welke informatie moet naar het sociaal secretariaat?
- Doe ik alles zelf of heb ik personeel / mensen nodig en zo ja, hoe doe ik dat dan?
Uw bediende is afwezig
- Uw medewerker is er niet, maar het onthaal, de telefoon en de post moeten opgevolgd worden?
- Aankoopfacturen moeten betaald worden; verkoopfacturen opgesteld en verstuurd?
- De dossiers stapelen zich op en het klassement moet dagelijks gebeuren?


En waarom zou u nu juist met ons samenwerken?
- Wij bieden u een dienstverlening op maat!
- Correcte tarieven afgestemd op de inhoud van uw opdracht!
- Gemotiveerd en flexibel!
- Persoonlijk en professioneel!
- Efficiënte en hands-on aanpak!