Waarom zou u Uw Secretariaat | Office Management Services inschakelen?


U kan zich blijven focussen op uw kernactiviteiten en op uw twee oren slapen dat uw administratie in goede handen is!

Dat is de oneliner! Maar misschien herkent u  zich ook in (één van) onderstaande situaties?

U hebt ondersteuning nodig

  • U heeft structurele en/of creatieve oplossingen voor uw administratie nodig?
  • De papieren en dossiers stapelen op en moeten geklasseerd worden?
  • Uw voice mail geraakt steeds voller. Uw telefoon wordt amper opgenomen?
  • Faxen, mails post blijven ongelezen met de nodige herinneringen als gevolg?
  • Uw klanten betalen slecht, of erger nog helemaal niet, en moeten aangemaand worden?

Uitwerking van documenten

  • Uw documenten hebben een opmaak nodig en moeten verzonden worden?
  • Uw klanten in hun eigen taal bedienen, maar u bent niet zeker (Frans, Engels, Duits)?
  • Dat grote rapport ligt klaar, maar u wil zeker zijn dat het foutloos is?
  • U bent onderweg? U typt niet snel of niet graag? Spreek alles in, mail het door en wij werken het uit!

U start een eigen bedrijf

  • Wat nu: hoe organiseert u alles, welke basisdocumenten heeft u nodig, welke instanties?
  • Wat heeft de boekhouder nodig? Welke informatie moet naar het sociaal secretariaat?
  • Doe ik alles zelf of heb ik personeel / mensen nodig en zo ja, hoe doe ik dat dan?

Uw bediende is afwezig

  • Uw medewerker is er niet, maar het onthaal, de telefoon en de post moeten opgevolgd worden?
  • Aankoopfacturen moeten betaald worden; verkoopfacturen opgesteld en verstuurd?
  • De dossiers stapelen zich op en het klassement moet dagelijks gebeuren?

En waarom zou u nu juist met ons samenwerken?

  • Wij bieden u een dienstverlening op maat!
  • Correcte tarieven afgestemd op de inhoud van uw opdracht!
  • Gemotiveerd en flexibel!
  • Persoonlijk en professioneel!
  • Efficiënte en hands-on aanpak!